Rólunk
Olyan építőanyagokat és rendszereket fejlesztünk, gyártunk és szállítunk, amelyek megoldást nyújtanak a mai világ kihívásaira. A folymatosan megújuló, innovatív megoldásaink biztosítják a jóllétet, teljesítményt és biztonságot, szem előtt tartva a fenntarthatóság, a hatékony erőforrásgazdálkodás és a klímaváltozás elleni harc kihívásait.
A Saint-Gobain megoldásai mindenhol körül vesznek bennünket: az épületekben, a közlekedési eszközökben, az infrastruktúrában és az iparban. Úgy fejlesztjük őket, hogy megfeleljenek a legszigorúbb kényelem, biztonság és fenntartható építési követelményeknek.
SAINT-GOBAIN CSOPORT MAGYARORSZÁGON
A csoport hazánkban 1992 óta képviselteti magát, jelenleg Saint-Gobain Hungary Kft. néven három márkanévvel (Isover, Rigips, Weber) működik, illetve a vállalatcsoport további tagja a gépjárműüvegek értékesítésére specializálódott Saint-Gobain Autover és a csiszolóanyag gyártó- és értékesítő Saint-Gobain Abrasives, valamint elérhető a Saint-Gobain PAM (csővezeték rendszerek) és a Saint-Gobain Glass (üveg alapú megoldások) is. A csoportnak a hazai piacon 2021-ben 35 milliárd forint volt az éves forgalma.
Mire lehetünk büszkék ?
➜ A francia hátterű, több mint 350 éves Saint-Gobain 75 országban van jelen
Az egyik legnagyobb regionális munkaadó vagyunk.
➜ A világ 100 innovatív ipari csoportja közé tartozunk
➜ A vezető regionális adományozók közé tartozunk, számos non-profit céget és tevékenységet szponzorálunk és támogatunk.

Márkáink
A mi megoldásunk

Társadalmi felelősségvállalás
A Saint-Gobain, mint a fenntartható épített környezet kialakításában és az építőiparban piacvezető csoport feladatának tekinti azoknak a civil, non-profit szervezeteknek a támogatását, amelyek tevékenységi területe összhangban áll a cégcsoport stratégiájával

Társadalmi felelősségvállalás
Óvodai mennyezetfelújítás.
Gyors és hatékony összefogásnak köszönhetően a gyerekek hamar visszatérhettek a biztonságosan felújított termekbe.

Társadalmi felelősségvállalás
Szívügyünknek tekintjük a mentőállomások támogatását, akik életekért küzdenek nap mint nap.

Új életre keltek régi molinóink!
A Biofungi és a Máltai Szeretetszolgálat újra hasznosította a tőlünk kapott régi logós molinókat, ponyvákat. Az átalakításnak köszönhetően, bevásárlótáska és zöldség-gyümölcs tároló, talajtakaró készült belőlük. A Saint-Gobain-nél fontosnak tartjuk, hogy csökkentsük ökológiai lábnyomunkat és újrahasznosítsunk környezetünk számára.
Saint-Gobain a világban
Küldetésünk: Making the world a better home
A fenntartható lakókörnyezet fejlesztésében és az építőiparban világelső cégcsoport építőanyagok és magas teljesítményű anyagok tervezésével, gyártásával és forgalmazásával nyújt innovatív megoldásokat a gazdasági fejlődés, az energiahatékonyság és a környezetvédelem egyre növekvő igényeire.
Azért fejlesztünk folyamatosan, hogy innovációinkkal épített környezetünket kényelmesebbé, költséghatékonyabbá és fenntarthatóbbá tegyük szerte a világon.

A Saint-Gobain Csoport története

17. század
Az üveggyár megalapítása
XIV. Lajos pénzügyminisztere, Colbert kezdeményezésére megalapította a Manufacture des glaces üveggyárat, amely az üveggyártásban a rivális Velencét kellett volna felülmúlnia. 1665 októberében Lajos király királyi szabadalmat adott a Colberthez közel álló Monsieur du Noyer-nek, amely kizárólagos jogot biztosított számára a „tükörüveg” gyártására. Az első gyár Párizsban, a Rue de Reuilly és a Faubourg Saint-Antoine utcákon található. .

18. század
A modernizáció és a jólét évszázada
A 18. században a tükrök nagyon népszerűek voltak, és idővel egyre megfizethetőbbé váltak. A király és a jómódú háztulajdonosok megrendeléseiből hasznot húzó manufaktúra akkoriban több mint ezer embert foglalkoztatott, korszerűsödött és egyre virágzóbb lett. Pierre Delaunay-Deslandes, aki 1758 óta irányította a Saint-Gobain-i gyártást, jelentősen korszerűsítette a gyártási folyamatot és a gyárat.

19. század
Üzleti diverzifikáció
Az erős nemzetközi verseny miatt a Saint-Gobain diverzifikálta üzleti tevékenységét, amelybe újonnan vegyszerek is bekerültek. A század végére a vegyipari és üveggyártási tevékenység egyaránt fontos volt a vállalat számára.
A gyártás hasznot húzott a vasra és üvegre épülő építészet új formájának felemelkedéséből, amelyet főként nagy középületek, például üzletek, vasútállomások, városi árkádok stb. építésére használnak.

20. század 1. fele
Terjeszkedés más országokba
Abban az időben a Saint-Gobain mindenféle üvegtermék iránt érdeklődött (ablaküveg, palack, optikai üveg stb.). Az autós forradalom a nagy üvegfelületeket alkalmazó modern építészettel együtt új értékesítési lehetőséget biztosított a cégnek.
1970-ben a Saint-Gobain egyesült a Pont-à-Mousson öntöttvas csőgyártó céggel.
Ez egy új gazdálkodási módhoz és egy olyan időszakhoz vezetett, amikor meghatározták az elidegenítést és az azt követő felvásárlást, az államosítást, majd a privatizációt, a kutatás intenzitását és a más országokba való terjeszkedést.

2. pol. 20. století
Az ipari forradalom és a modern idő
A 20. század második fele a diverzifikáció időszaka volt: a kezdetben szinte kizárólag tükröket gyártó Saint-Gobain kibővítette kínálatát az összes üvegalapú termékkel.

21. század
A fenntarthatóság a főszerepben
A Saint-Gobain stratégiáját a fenntartható építkezésre összpontosította, és továbbra is számos ipari piacot lát el. A csoport folyamatosan terjeszkedik más országokba. Európában jelentős növekedést könyvelhetett el az építőanyag-forgalmazás bővülésében.
2000 +
Építőanyagokat forgalmazó új márkák megszerzése: Meyer (Jewson és Graham) Nagy-Britanniában; Raab Karcher Németországban, Hollandiában és Kelet-Európában; Telhanorte Brazíliában; Dahl Svédországban; és az Optimera Norvégiában.