RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR - SZIGETSZENTMIKLÓS
Raktári adminisztrátor (Szigetszentmiklós)
Ha otthonosan mozogsz az adminisztráció világában, de szereted, ha a munkád kézzelfogható eredménnyel járul hozzá a napi logisztikai folyamatokhoz, akkor nálunk megtalálod a helyed!
„Tegyük a világot egy jobb otthonná!”
A Saint-Gobain Hungary Kft.
Revco divíziója
Raktári adminisztrátor
munkatársat keres.
Feladataid lesznek:
A vállalatirányítási rendszerben rögzített megrendelések kezelése,
A kiszállításokhoz kapcsolódó bizonylatok, szállítólevelek, rakodójegyek kiállítása és nyomtatása,
Komissiózott áruk, raklapok ellenőrzése,
Vevői dokumentáció kezelése, raktári dolgozók értesítése a megrendelések kiszolgálásáról,
Fuvareszközök dokumentum alapján történő szúrópróbaszerű ellenőrzése,
Készletmozgások és raktározási folyamatok naprakész adminisztrálása a rendszerben,
Kimutatások, nyilvántartások készítése,
Iratok archiválása, napi adminisztrációs feladatok ellátása,
Aktív részvétel leltározási folyamatokban.
Amit Tőled várunk:
- Középfokú végzettség,
- Legalább 2 év szakmai tapasztalat raktári adminisztrátor vagy raktárkezelő munkakörben,
- MS office felhasználó szintű ismerete,
- SAP ismeret,
- Rendszerszintű gondolkodás,
- Kiváló problémamegoldó képesség,
- Nyugodt, precíz munkavégzés.
Előnyt jelent:
Kommunikáció képes angol nyelvtudás.
Amiért érdemes hozzánk csatlakoznod:
- Jelentős nemzetközi háttérrel és magyarországi múlttal rendelkező cég biztonsága,
- Versenyképes jövedelem-csomag,
- Munkába járási támogatás,
- Bónuszrendszer,
- Fejlődési lehetőség,
- Jó hangulat, családias légkör, befogadó csapat.
Munkavégzés helye: Magyarország, Szigetszentmiklós
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Szerződés típusa: Határozatlan
Jelentkezéshez kattints az alábbi gombra.