RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR - SZIGETSZENTMIKLÓS

Raktári adminisztrátor (Szigetszentmiklós)

Ha otthonosan mozogsz az adminisztráció világában, de szereted, ha a munkád kézzelfogható eredménnyel járul hozzá a napi logisztikai folyamatokhoz, akkor nálunk megtalálod a helyed!

 

„Tegyük a világot egy jobb otthonná!”

 

A Saint-Gobain Hungary Kft. 

Revco divíziója

Raktári adminisztrátor

munkatársat keres.

 

Feladataid lesznek: 

  • A vállalatirányítási rendszerben rögzített megrendelések kezelése,

  • A kiszállításokhoz kapcsolódó bizonylatok, szállítólevelek, rakodójegyek kiállítása és nyomtatása,

  • Komissiózott áruk, raklapok ellenőrzése,

  • Vevői dokumentáció kezelése, raktári dolgozók értesítése a megrendelések kiszolgálásáról,

  • Fuvareszközök dokumentum alapján történő szúrópróbaszerű ellenőrzése,

  • Készletmozgások és raktározási folyamatok naprakész adminisztrálása a rendszerben,

  • Kimutatások, nyilvántartások készítése,

  • Iratok archiválása, napi adminisztrációs feladatok ellátása,

  • Aktív részvétel leltározási folyamatokban.

Amit Tőled várunk:

  • Középfokú végzettség,
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat raktári adminisztrátor vagy raktárkezelő munkakörben,
  • MS office felhasználó szintű ismerete,
  • SAP ismeret,
  • Rendszerszintű gondolkodás,
  • Kiváló problémamegoldó képesség,
  • Nyugodt, precíz munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás.

Amiért érdemes hozzánk csatlakoznod:

  • Jelentős nemzetközi háttérrel és magyarországi múlttal rendelkező cég biztonsága,
  • Versenyképes jövedelem-csomag,
  • Munkába járási támogatás,
  • Bónuszrendszer,
  • Fejlődési lehetőség,
  • Jó hangulat, családias légkör, befogadó csapat. 

Munkavégzés helye: Magyarország, Szigetszentmiklós
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Szerződés típusa: Határozatlan

Jelentkezéshez kattints az alábbi gombra.